Zasady wysyłki

 

Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD  (paczka wysyłana natychmiast po skompletowaniu zamówienia), koszt wysyłki zależny jest od rozmiarów i łącznej wagi zamówionych produktów.

urządzenia takie jak:

- kolumny wodne

- tablice świetlne

- magiczne akwaria,

- baldachimy

- małe prysznice

wysyłamy na paletach:

Paleta EURO 

½ palety EURO 

duże urządzenia tj.

- łóżka wodne

- wibropodesty

- tory świetlno-dźwiękowe

- Mega prysznice

- domki lustrzane

- rozgwieżdżone nieba

- kąciki lustrzane

 

są dostarczane osobiście przez naszych pracowników i montowane na miejscu. Nie wysyłamy tych produktów firmą spedycyjną. Koszt dostawy i montażu ustalany jest indywidualnie.  Możliwy jest odbiór towaru w placówce firmy.  W przypadku wysyłki zagranicznej, koszt jest ustalany każdorazowo indywidualnie.

Zamówienia wysyłamy za pobraniem, po przedpłacie na nasze konto lub jeśli klient jest placówką publiczną wraz z fakturą przelewową z płatnością 7-14 dniową.

Przy dokonywaniu przedpłaty, prosimy w przelewie o umieszczenie numeru zamówienia, faktury lub faktury pro forma jeśli otrzymają ją Państwo wcześniej.

 

Nr konta na jakie należy wpłacać pieniądze:

21 1090 1098 0000 0001 0236 0872

„INBAR” Firma Handlowo-Usługowa Irena Bartold

Ul. Juliusza Słowackiego 29/1

83-000 Pruszcz Gdański

Po dokonaniu przelewu prosimy o przesłanie do nas e-maila potwierdzającego, informującego nas o dokonaniu przelewu na adres e-mail:  inbarpruszcz@wp.pl

 

Termin realizacji zamówienia wynosi w zależności od stanu magazynowego od 2-30 dni roboczych.

Termin realizacji wyświetlany przy produktach podczas składania zamówienia nie musi być zgodny z rzeczywistym czasem realizacji. Dotyczy to szczególnie okresów, w którym odnotowujemy zwiększoną liczbę zamówień na przykład okres jesieni czy przełom roku. W tych okresach czas realizacji zamówień może być znacznie wydłużony.

Jeśli chcą Państwo uzyskać precyzyjną informację co do czasu realizacji Państwa zamówienia prosimy o kontakt mailowy.

 

Uwaga ! Prosimy o otwieranie paczek/palet, w obecności kuriera w celu sprawdzenia czy podczas transportu zamawiany towar nie uległ uszkodzeniu.